IT is al lang niet meer weg te denken uit onze samenleving. Daar waar IT vroeger ondersteunend was aan het primaire bedrijfsproces, is IT nu geïntegreerd met het primaire bedrijfsproces. Om ervoor te zorgen dat de primaire bedrijfsprocessen optimaal functioneren moet ook de IT dienstverlening optimaal zijn.
ITIL4® geeft een (IT) organisatie kansen en mogelijkheden om de IT dienstverlening perfect af te stemmen op de behoefte van en de mogelijkheden binnen de bedrijfsprocessen. ITIL4® is al lang niet meer alleen maar toepasbaar op de IT dienstverlening. Ook andere vormen van dienstverlening kunnen gebruik maken van deze Best Practice.
Deze cursus is ideaal voor iedereen die betrokken is bij IT dienstverlening en service management, waaronder:
De training vindt plaats gedurende twee dagen van 9:00 – 17:00. Op de tweede dag is er een mogelijkheid om d.m.v. een proefexamen te toetsen of het examen te realiseren is.
Na afloop van de training kunt u het officiële ITIL4® Foundation examen afleggen. Dit certificaat is internationaal erkend en vormt de basis voor verdere specialisatie binnen het ITIL4® framework.
Voor externe deelnemers bedraagt de investering €1300,00 inclusief cursusmateriaal en examen.
Schrijf u vandaag nog in voor onze ITIL4® Foundation training en maak een belangrijke stap in uw professionele ontwikkeling op het gebied van IT service management.
Neem contact opNeem vandaag nog contact met ons op om je in te schrijven voor de ITIL4® Foundation training en versterk je kennis van IT service management.
Contact opnemen